Saturday 6 September 2014

LORI BURGER BERGERAK @ MOBILE BURGER TRUCK

Untuk pembelian & pertanyaan mengenai BURGER BERGERAK@MOBILE BURGER TRUCK

017-9382088 Chris
KB Trucks Station
Soon Seng Motors (1979) Sdn Bhd

Burger adalah makanan yang digemari ramai di seluruh Malaysia. Industri burger telah menjadi satu industri yang berkembang aktif di pasaran Malaysia. Dengan itu, syarikat kami sebagai Penjual Lori Pasar Malam berjenama Daihatsu Hijet Maxx S200P telah menyediakan satu pakej atau peluang perniagaan untuk orang ramai yang ingin memulakan bisnes burger bergerak.
Boleh dikatakan bahawa 90% daripada perniagaan burger yang terdapat di Malaysia hanya tertumpu kepada perniagaan di satu tempat (gerai atau kedai). Konsep BURGER BERGERAK@MOBILE BURGER TRUCK ini membolehkan anda berniaga di semua tempat berdasarkan kehendak pemilik tersebut. Pemilihan tempat tumpuan dan strategik, masa perniagaan semua adalah bergantung kepada anda sendiri.

Pakej BURGER BERGERAK@MOBILE BURGER TRUCK ini termasuk :
a) 1 unit lori pasar malam berjenama Daihatsu Hijet Maxx S200P
b) Mobile kitchen set untuk penyediaan burger

Mobile kitchen set adalah diperbuat dengan full stainless steel untuk mengelakkan karat, dan equipment termasuk: ventilator, display rack, frying pan, fridge (insulated type), lampu, dapur, working table top. Generator set adalah tidak termasuk dalam pakej di atas.

Dengan mewujudkan pakej seperti di atas, pihak kami mengharap lebih ramai anak mudah akan menceburi bidang burger bergerak ini.

Harga untuk BURGER BERGERAK@MOBILE BURGER TRUCK adalah:

On the road: Rm51,600.00 (1 year insurance & road tax)
Downpayment: Rm10,600.00
Installment: Rm720.00 x 84 bulan.














1 comment:

  1. Yang pling murah dpt harga brapa..secondhand..0133051964..shahrul..

    ReplyDelete